vores foredrag er desværre blevet aflyst. Så det bliver en almindelig klubaften. Måske med et par gode fortællinger fra dem der har været i Sverige og fiske?
Vi ses
vores foredrag er desværre blevet aflyst. Så det bliver en almindelig klubaften. Måske med et par gode fortællinger fra dem der har været i Sverige og fiske?
Vi ses