Spulepumpe på Freja Hjem › Fora › Snik snak › Spulepumpe på Freja Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 3 måneder siden af Peter Sander. Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt) Forfatter Indlæg 3. august 2017 kl. 17:46 #1113 Slettet BrugerMedlem Har i et par år overvejet at installere en spule pumpe på Freja, er der nogen på forum der har nogle gode ideer eller erfaring. Skal den installeres med skroggennemføring ? Hvilken pumpesystem er ok og til at betale ? Hvem kan installere en spulepumpe, så det er sikkert ? 3. august 2017 kl. 23:42 #1118 Peter SanderModerator Jeg skal selv installere spulepumpe på Dylfi og har fået det råd fra smeden at installere den fra biltema, som han har og den virker ! jeg vil også følge det råd at føre sugeslangen ned bag motorbrønden så der ikke er nogle skroggennemføringer. Det er min plan i nærmeste fremtid. ja en god gang makreller i båden, så mangler man spulepumpen 🙂 Forfatter Indlæg Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt) Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Log ind Brugernavn: Kodeord: Husk mig Log ind