Tur til Møn Hjem › Fora › Fangstrapporter › Tur til Møn Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 6 måneder siden af Peter Sander. Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt) Forfatter Indlæg 24. maj 2017 kl. 10:46 #714 Søren-Anker JensenKeymaster Jeg var med Ole Worm på Møn d. 22 og 23 maj, et par rigtige gode fiskedage med dejligt vejr, masser af hornfisk, ingen laks, men en havørred på 4,5 kg og 80 cm. lang Hilsen Søren-Anker 24. maj 2017 kl. 19:11 #716 Peter SanderModerator Tillykke med den flotte fangst Søren-Anker. Det er jo lige den havørred vi andre jagter så vi kan presse storfangeren fra 2016 lidt 🙂 Så få den endeligt tilmeld storfangeren – husk billede af fisken. Det bliver kun sjovere hvis der meldes mange fisk ind (Jeg skal nok fange en på 4,6 kg hehe det er i hvert fald planen) Hilsen Peter Sander Dylfi Forfatter Indlæg Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt) Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Log ind Brugernavn: Kodeord: Husk mig Log ind