Årets måske sidste laksesats

Hjem Fora Turberetninger Årets måske sidste laksesats

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #616
    Kristian Carøe
    Keymaster

    Onsdag d. 26/4 (startdagen for TMB) var jeg et smut I Klintholm med Per. Vi skulle have måske årets sidste laksesats. Vi spiste morgenmad med Ole og Torben i Ole’s lejlighed. Total luksus.

    En suveræn udsigt fra balkonen. Læg mærke til den flotte yacht til venstre yderst ved broen.

    Ole og Torben fik et par positioner udleveret hvor vi cirka ville ud og fiske. Vi kom af sted lidt før dem og fik sat grejet. En hel dag med gyng gang og en mistet lille laks/havørred sidst på dagen. Til gengæld fik Ole og Torben fisk på begge de positioner de fik om morgenen. Ak ja… 🙂

    I kan læse den fulde beretning ved at følge linket herunder og se en lille video:

    Team-Emilie

    #619
    Peter Sander
    Moderator

    Pokkers at i ikke lige fik en laks mere – mon ikke det var en ide med endnu et “årets sidste laksesats” 🙂

    Det ser i øvrigt godt ud hos Ole´s bed & breakfast hehe. Super udsigt.

    Sig mig tilhører den yacth på billedet ikke trollingverdenes svar på B.S.Christiansen ?

    Og du kan altså ikke bare skrive at du tog ud med Per. Alle dine gaster hedder jo Per, så hvem hulen var det ?

     

    #620
    Kristian Carøe
    Keymaster

    Jo Peter, jeg tror måske jeg klemmer en tur eller to mere ind…bare for enten at sømme nederlaget HELT fast eller for måske bare at snuppe bare en laks mere…bare en lille bitte laksebasse mere….

    Hehe ja det ser rigtig godt ud. Det kan være det bliver den nye slyngel-stue når klubben er samlet dernede 🙂 🙂

    Jeg har væsentlig mere hår end BS!!!!!!! 😀

    Per og Per…det er ligegyldigt. Det er bare Per hahahaha Nej jeg skal nok til at navngive dem med deres øgenavne. Store Per og Lille Per hahahah. Det var store Per jeg havde med igen. Jeg ved ikke rigtigt hvad der sker med lille Per, men han har jo også fået barn så fiskeriet er lidt sløjt for ham.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com