DM i makrel 2019

Hjem Fora Turberetninger DM i makrel 2019

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #3087
    Peter Sander
    Moderator

    17 & 18 august tog 4 både fra klubben til DM i Makrel fra Sjællands Odde.

    Vi var Brian i SONNE, Jannick og Mundte i FREDERIK, Smeden og Thomas Bøge i MAC´RELLEN og Silas, Kristian og Sander i Team EMILIE.

    Her ses Brian ved det gode skib SONNE,

    Lørdag var en vejrmæssig udfordring med 10-12 sekundmeter og regn hele dagen, skrydret med skydeøvelser fra marinen 🙁

    De hårde drenge sejlede ud på revet og havde godt fiskering med MANGE makreller oppe at vende. Sonne og Team Emilie blev i læ af odden. På Team Emilie havde vi ca 30 makreller og 40+ fjæsing oppe at vende. Det er helt vildt så mange fjæsinger der er ved odden – der skal jeg IKKE bade !

    Søndag blev markant bedre og vi sejlede alle på revet.

    Her oplevede vi på Team Emilie et helt vildt fiskeri. fra kl. 6 til 11.45 havde vi ca 250 makreller op at vende med den største til Kristian på 920 gram. Der var fisk fra vi dyppede første sildestykke til vi stoppede, holdt til båden af grinderen – feeeeedddtttt ! 🙂

    Jeg oplevede den lykke at efter et langt ægteskab endeligt at score en god makrel 🙂

    Nå men Søndag kunne vi gøre regnskabet op og selvfølgeligt havde MAC´RELLEN rodet sig ind i præmierækkerne med en 2. plads i team konkurrencen – godt fisket.

    Jeg tror at FREDERIK lå lige udenfor præmierækkerne efter 2 dages godt fiskeri, TEAM EMILIE lå nok midt i feltet og Sonne lidt længere nede, men Brian har heller ikke grinder og den gør hele forskellen.

    Vi havde som bekendt Silas (Kristians søn) med og han nød at være med på drengetur.

    Som han sagde “Fedt at være med drengene på tur. Mor ville ALDRIG give mig lov til at drikke øl. Nå skål Jannick”

    Og han fik så drukket Hr. Mørch under bordet så Jannick måtte drikke sodavand resten af turen – se bare beviset her :

    Tak for en feeed weekend med godt selskab fra alle jer gode fiskevenner !!!!

    Og også tak til Kristian for at trække mig ned midt i feltet og ødelægge mine vinderchancer 😉

     

    Sander – endeligt hjemme på Dylfi igen !

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com